mittlivsommaluuun

Alla inlägg under februari 2014

Av malin - 28 februari 2014 12:19

Igår lämnade vi saga till Johanna..
det funkade verkligen inte alls igår. Hon sparkade o skrek som en tok i sitt rum!
Så nu måste vi tänka efter och känna efter hur vi ska lösa allt på bästa sätt. Hon mår uppenbarligen inte bra av att bo växelvis..
Johanna verkar kunna diskutera nu med så förhoppningsvis går det lättare nu..

Av malin - 25 februari 2014 08:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av malin - 21 februari 2014 13:18

Gud va ja stör mig på alla saker som skrivs ut på nätet om vad man ska och inte ska göra under grav :s tex att man inte ska ligga på rygg lr höger sida när man sover? Hur ska man lyckas sova på en enda sida i en hel natt? Jag har försökt och jag vaknade med en grym smärta i höften!
jag tror mest man ska lita på sin egen kropp och inte på alla skriverier!

För övrigt är det bra med mig :) järntabletterna fungerar och jag är piggare! Vi har även kommit på ett annat namn som vi nu står fast vid. En liten Caspian :D
nä nu ska jag börja plocka här hemma.. tjing!!

Av malin - 13 februari 2014 17:07

Blev beordrad att knapra järntabletter då mina värden var låga sist hos bm, fick tips om Niferex då.
började med dom och märkte först att min mage sa ifrån o att jag vart illamående -.-
Sist jag tog dom så fick jag världens magknip!!
Men nu försöker jag på nytt då jag märker att vardagen inte funkar utan dom då jag blir så fruktansvärt trött utav dom och så orkeslös!
så ett nytt försök och hoppas på att det funkar nu!
bläää för tröttheten!

Av malin - 11 februari 2014 11:57

Idag var vi på ul igen och kollade så allt var bra med bebisen, allt såg ut som det skulle och alla leder och ben var i perfekt skick :) hjärtat och hjärnan såg med bra ut :) så fick vi även skymta något mellan benen på lillen, det blir en liten Hannes <3
nu längtar jag ännu mer!! Om 20 v så är vi på förlossningen äntligen!!! Låååångt kvar.. blä!
men längtar till tusen! Andreas vart superglad över att vi väntar en liten pojke :) <3

Av malin - 10 februari 2014 21:08

Nu är det natten innan ul äntligen :)
hoppas allt ser bra ut och att lillfis mår bra!
första gången pappa får möta sitt barn på skärmen oxå :D ska bli spännande att se hans min när han ser den lilla fisen där inne :)

och natten till idag var ett rent helvete.. Saga vägrade sova och har börjat skrika något kopiöst på kvällarna.. verkligen illvrål så man tror att grannarna i husena bredvid ska höra.. hon sparkar på dörren och skriker högt! Såhär har hon aldrig varit.. skär i hjärtat av att höra henne. Jag hoppas att socialen kan göra något snart åt detta! För såhär kan det inte vara varje gång vi har henne för att hennes mamma inte kan vara en förebild.. hur ska det gå med en bebis när saga är såhär? Det är bättre att vi får henne på heltid! Här mår hon bra, och har dagis och allt..
denna natt kommer vara precis likadan som den som var.. usch för en så orolig själ :(

Av malin - 9 februari 2014 15:52

Nu är det ett tag sen jag skrev här känner jag.
tänkte uppdatera lite :)
på tisdag är det dags för ul nr 2 och denna gång med min sambo som är barnets pappa :) får hoppas allt ser bra ut!
går in i v 20 imorgon om vi inte blir fram eller bakåtflyttade på tisdag:) men jag hoppas på att jag stannar kvar i det beräknade.
har hunnit få lite kläder av kompisar o även köpt själv. Så mysigt!! Lägger upp lite bilder på det nyaste :)
Har dock inte hunnit fota det jag fick av min pojkvän och det jag fick av min kusin och moster så det får vi fixa :)
nu vet även mina svärföräldrar om att vi väntar en liten :) och reaktionen var långt ifrån vad vi hade trott. Kort och enkelt så vart dom glada :)
nu ska jag sitta o titta på älskling är han stickar filten till bebis som han börja med idag. Sen hämta lilla saga som kommer sjuk ifrån sin mamma som vanligt -.-
jaja, ha det bäst!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards