mittlivsommaluuun

Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Inte ens en förvarning..

Av malin - 5 mars 2014 20:52

Känner att jag gnäller väldigt mkt nu mer?..
men jag måste få ur mig det!!
Idag jobba han över hos sin pappa, 3h övertid som han ändå inte får pengar för.. han sa att han skulle komma hem tidigare idag.. jag gick o väntade och längtade förgäves.. vi pratade senast kl 14 o sen fick jag själv ringa han efter 17 för o se vart han höll hus.. inte ens ett jävla sms om att han kommer hem senare.. mkt senare.. :( o jag som väntade o väntade och längtade.. hoppades på att få komma ur denna fängelsehåla en stund på efm/kvällen o spendera tid med honom.. men nej nej.. när jag märkte att han skulle komma hem flera timmar senare så försvann längtan efter honom,kände att han likagärna kunde stanna i gistad o sova där tills han slutar jobba.. längtan bara försvann verkligen.. hoppet om att få komma ut ur denna lägenhet försvann det med :( Jag ville verkligen göra nåt..

nu sitter jag här med myror i hela kroppen, rastlös och extremt uttråkad :( jag skulle bott kvar i ljungsbro! Då hade jag kunnat sova hos min kusin :/ där spelar det ingen roll vad man gör för man umgås o har kul utan att göra nåt speciellt :( men här kommer jag ingenstans!! Jag vill sååååå ha ett busskort! Så jag kan komma iväg när han är iväg.. så jag slipper gå här hemma o nöta på golven o bara dra ut på tiden tills han kommer hem för att ändå bara sitta o glo på den jävla tvn.. usch!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 29 september 2014 15:35

Efter en förlossning så tappar man ju mkt hår.. ja visst de kan jag förstå eftersom kroppen hamnar i en sorts dvala under graviditeten o så fort den kommer igång så gör allt annat de me. Men att tappa såna kopiösa mängder hår kunde ja inte förstå!! B...

Av malin - 27 september 2014 21:14

Vi välkomnar lilla Caspian som föddes med akut kejsarsnitt den 26/6. Han vägde 3360g och var 51cm. Det vart en kamp för oss båda och ingen visste om våran älskade son skulle överleva.. han hade en extremt tuff syrebrist när han kom ut.. sambon såg b...

Av malin - 9 juni 2014 19:27

Vaknade på Fredagsmorgonen och kände något blött nertill, gick upp ur sängen och kände att det rann längs benen o väldigt fort! Tog av mig trosorna och det rann färskt illrött blod längs båda mina ben och trosorna var helt röda ist för vita.. satte ...

Av malin - 31 maj 2014 09:26

Det känns lite halvkonstigt, har täta sammandragningar sen igårkväll och molnande mensvärk men det är inte varken tätt eller regelbundet. Andreas ska åka 10 mil för att fiska o lär inte komma hem förrens sent i eftermiddag/kväll o jag har inga penga...

Av malin - 28 maj 2014 00:14

Imorgon ska jag på glukosbelastningen. Den måste bli av denna gång.. men verkar som om att det bara är jag som inser hur pass allvarligt det är.. jag känner på mig att jag kommer få ett besked jag inte vill ha.. o det beskedet kommer jag få ta ensam....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards