mittlivsommaluuun

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Veck 33 har nu intågats :)

Av malin - 13 maj 2014 22:11

Som rubriken lyder så har vi nu klivit in i v 33 (32+1) o det blir tyngre o tyngre :p
Man märket att han har mindre plats att röra sig på nu mer då hela magen vobblar när han flyttar sig :p
BMbesök på torsd igen så får se hur allt står till :) ser nog bra ut som vanligt :D

Ang Saga så har vi nu fått henne i två veckor o hennes sk mamma varannan helg, känns superskönt då hon får dagis här o rutiner, guuuud va glad hon var igår efter första dagen på fleeeera veckor!
Talet har utvecklats ngt enormt o äntligen får vi feedback av andra att det är så.:) dagis är nöjda med henne o ser skillnad med!!
Hon sover än så länge inte lika oroligt nu när hon har sina fasta rutiner igem :)
Min kärlek för denna lilla tjej är enorm!
Längtar tills lillebror kommer till oss med så vi kan bli den lilla familj vi längtat efter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 29 september 2014 15:35

Efter en förlossning så tappar man ju mkt hår.. ja visst de kan jag förstå eftersom kroppen hamnar i en sorts dvala under graviditeten o så fort den kommer igång så gör allt annat de me. Men att tappa såna kopiösa mängder hår kunde ja inte förstå!! B...

Av malin - 27 september 2014 21:14

Vi välkomnar lilla Caspian som föddes med akut kejsarsnitt den 26/6. Han vägde 3360g och var 51cm. Det vart en kamp för oss båda och ingen visste om våran älskade son skulle överleva.. han hade en extremt tuff syrebrist när han kom ut.. sambon såg b...

Av malin - 9 juni 2014 19:27

Vaknade på Fredagsmorgonen och kände något blött nertill, gick upp ur sängen och kände att det rann längs benen o väldigt fort! Tog av mig trosorna och det rann färskt illrött blod längs båda mina ben och trosorna var helt röda ist för vita.. satte ...

Av malin - 31 maj 2014 09:26

Det känns lite halvkonstigt, har täta sammandragningar sen igårkväll och molnande mensvärk men det är inte varken tätt eller regelbundet. Andreas ska åka 10 mil för att fiska o lär inte komma hem förrens sent i eftermiddag/kväll o jag har inga penga...

Av malin - 28 maj 2014 00:14

Imorgon ska jag på glukosbelastningen. Den måste bli av denna gång.. men verkar som om att det bara är jag som inser hur pass allvarligt det är.. jag känner på mig att jag kommer få ett besked jag inte vill ha.. o det beskedet kommer jag få ta ensam....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards